tiistai 27. toukokuuta 2014

Puupiirros


Tein pitkästä aikaa puupiirroksia. Jotenkin vaan tuntui, että pitäisi taas kaivertaa puuta. Innostusta edesauttoi viikonlopun intensiivikurssi, johon osallistuin. Minulla oli monta ajatusta takataskussa kurssille  mennessä. Tässä yksi valmis työ. Ihan mielenkiintoinen siitä tuli valmiina;) mukavaa hommaa! Esittelen varmasti jatkossa lisää tätä tekniikkaa.

En olekaan kertonut, että olen saanut työhuoneeni valmiiksi! Sain lainaksi mahtavan prässin, jolla on hyvä työskennellä. Olen työskennellyt pajassa muutaman viikon ja kaikki tuntuu toimivan ihan hyvin. Vaatimatonta, mutta pääasia että uusia teoksia syntyy;)




2 kommenttia:

  1. Uusi työ on ihana! Ei sun työhuone kyllä mun mielestä mikään vaatimaton ole...sanoo se joka askartelee pienen pöydän ääressä makuuhuoneen nurkassa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos;) niin ei se askartelupuoli ole vaatimaton, mutta pajan puolella ei ole välttämättä kaikenlaista mitä tarvitsisin. Olen oikeasti kiitollinen, että minulla on työhuone, jossa on tilaa ja mahdollisuus työskennellä!

    VastaaPoista